wilmakarlsson

Alla inlägg under november 2013

Av Wilma - 26 november 2013 17:48

Lördag - Jag klippte Timmi, han var långhårig som en björn igen, han klipptes i början av hösten också. Han blev iallafall jätte fin! Gott att få bort allt päls så att han inte blir så svettig när man rider. Efter han blivit fin friserad fick han på sig ett gosigt täcke.


Söndag - Blev det ett pass i ridhuset, Timmi var väldigt fin och pigg! Efter ridpasset skrittade jag lite utanför ridhuset.


Måndag - Red barbacka på kvällen i ridhuset, skrittade bara eftersom han gått mycket de senaste dagarna.


Idag, Tisdag - Idag får han vila eller så skrittar jag lite i ridhuset.

   

Av Wilma - 23 november 2013 12:44

Det var ett tag sedan jag skrev här nu, men har det mest som en dagbok för ridpass, bilder och kanske ibland någon pryl jag gillar.

Allt går jätte bra med mig och Timmi! Vi har mest kul, rider ut och tar lite mer krävande pass ibland.

Har ridit honom en hel del barbacka med och han sköter sig super + att han går så fint! Galoppen har vi verkligen utvecklat, nu går han där jag vill ha honom, så det känns super bra.

         

Åh vad jag älskar dig min stjärna, du är helt underbar♥

Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards