wilmakarlsson

Alla inlägg under december 2013

Av Wilma - 12 december 2013 19:07

Onsdagens ridpass - Ett barbacka pass i ridhuset på eftermiddagen i skritt och trav, han var super pigg och fräsch.

Av Wilma - 9 december 2013 16:37

Hej! Det var ett tag sedan jag kikade in här och skrev lite. 


Men allt flyter på jätte bra! Rider lite hårdare pass ibland, lungna, uteritter, barbacka turer, ja allt nästan.

Har även snöat här en hel del så nu är Timmi broddad och Kayla med. Men det är glashalt ute så man får ta det riktigt lungt. Tänkte berätta lite om helgensridpass.

 

Fredag - Jag och Timmi red ut på eftermiddagen, skrittade bara då vägarna var väldigt hårda. Skrittade lite på en äng med massor av snö, mys! Han skötte sig väldigt bra.


Lördag - Det blev även en uteritt denna dag, en välbehövlig och väldigt rolig. Red ut med min bästis och hennes ponny. Vi red en runda som tog ca 45 min. Med skritt, trav och galopp på ängen, världens bästa ponny♥


Söndag - Timmi fick vila.

 

Äger verkligen världens underbaste ponny♥

Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards