wilmakarlsson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Så underbart med snö!

Av Wilma - 14 januari 2014 21:30

Dagens ridpass var helt underbart och hur kul som helst! Ett av de bästa passet på väldigt länge. Jag och Timmi red ut i den härliga snön i alla gångarter, väldigt försiktigt i galoppen då jag inte riktigt visste hur halt det var. Men hade absolut inga krav på honom, det gillade både jag och Timmi. Sådana pass måste bli allt oftare. Han var pigg och super fräsch! Så härligt!
Efter jag ridit fick han massage och ryktning, han njöt, sedan fick han sitt eftermiddags hö.
Bildena är från idag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 23 maj 2014 21:40

                        

Av Wilma - 7 februari 2014 22:16


Nu har jag och Timmi även ridit några ridpass i ridhuset. Ett markarbete/dressyr och ett hopp pass också. Det har gått jätte bra. Hoppade i Onsdags gick super, fick verkligen känslan när jag hoppade sista hindret, var så underbart! :) Idag blev det e...

Av Wilma - 31 januari 2014 21:30

Onsdag - En härlig uteritt i snön på ängen, skrittade och travade. Väldigt hårt på vissa ställen men bättre på andra, sp lungt och försiktigt. Red på eftermiddagen så det var ganska mörkt, han hoppade till någon gång, men det är alltid jag som blir r...

Av Wilma - 28 januari 2014 15:10

Söndag - Kvälls uteritt med en kompis och hennes häst. Gick jättebra Timmi skötte sig fin, fint. Endast lite skritt i ca 30 minuter. Måndag - Kvälls uteritt, kallt och snö! Mysigt skrittade bara då också. Väldigt knöligt på ängen och på vägen så b...

Av Wilma - 26 januari 2014 11:34


Hej!De senaste dagarna har jag inte ridit för att jag har varit sjuk och haft mycket läxor, men igår fick jag äntligen åka till stallet och ja träffa min pins. Han var väldigt pigg och glad, jag, Timmi, min kompis och hennes häst red på ängen medans ...

Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards