wilmakarlsson

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Wilma - 13 oktober 2013 12:25

LD+5 - Redfram men inte så jättelänge, han kändes super fräsch och framme. Hoppade fram två gånger på ett räcke och två gånger på en oxer. Banan var rätt så enkel, tävlingen var inomhus, underlaget var väldigt bra och det var väldigt ljust i manegen. Hindrerna inne på banan var fina fanns bland annat barbapappa och morotts hinder. Timmi hoppade allt och som han brukar så tvekar han inte på något.

Hoppade 1an och 2an med super bra flyt, hittade inte riktigt distansen till 3an så vi kom lite när och en bom åkte ner, sedan resten av banan gick det super bra fick en riktigt bra flyt. Första klassen kändes jätte bra! 


LC - Kände redan på framridningen att det här kommer gå bra hoppade räcket några gånger och även oxern. Inne på banan fick jag sånt bra flyt! Nästsista hindret hittade jag inte riktigt heller distansen på så vi kom lite nära, med en bom ner. Men den klassen kändes helt klart som en nolla! 


Är så nöjd med gårdagen och min stjärna som presterade så bra! Har inte kännt den känslan jag fick igår på ett bra tag!

 

Bilden är från slutet av sommaren, då jag kom 3a i LD+5♥


Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards