wilmakarlsson

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Wilma - 11 januari 2014 16:23

Torsdag - Det blev ett ridpass i manegen, markarbete. Jobbade mycket i galopp och att få han samlad. Han var väldigt duktig, i slutet fick jag honom riktigt kort och fin i båda varven och då avslutade jag. I traven satt jag mycket ner längden honom lite i början och samlade han även där.
Han skötte sig super duper bra!

Fredag - VILA

Lördag - Idag blev det en härlig uteritt i alla gångarter. Ökade lite i galoppen och han tyckte det var så kul! Han tjafsade imot lite när jag sedan ville få han kortare och ner på tygeln, men efter en liten stund släppte det och han blev jätte fin! När jag travade i början satt jag lite ner och jag kunde få han jätte kort och fin, som en dressyr häst. Jag gjorde även lite skänkelvikningar och han flyttade jätte bra! :)
Är verkligen super nöjd med Torsdagens och dagens ridpass! Dressyren har blivit så mycket bättre! :)

Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards