wilmakarlsson

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Wilma - 16 januari 2014 22:02

Dagens ridpass reds i manegen, det var egentligen tänkt att rida ut men det fick bli i manegen istället då det blåste iskallt i stallet och både jag och Timmi hade nog frusit väldigt mycket om vi red ut. Red istället lite dressyr/markarbete han var väldigt fin och jobbade på bra. Skrittade fram en bra stund för att det var 10 andra personer i manegen så det var lite svårt att rida man fick mest akta sig, men det gick bra. Gjorde lite skänkelvikningar, längden honom och kortade. Sedan travade jag fram och sedan satt jag ner. Galoppen gick även den bra fick honom riktigt kort och fin några gånger vilket jag är väldigt nöjd med, det är ju det jag jobbar på att få honom att ha kort galopp i dressyren. Länga kan han redan riktigt bra! :)
Är iallafall väldigt nöjd med min prins :)

Presentation


Kul att du hittade hit!

Jag som driver bloggen heter Wilma och är 13 år.
Jag och min familj äger två hästar, två hamstrar och en hund.

I min blogg kommer du få följa mig och min ponny Timmi, tips, stallprylar och mycket mer! :)

Kram Wilma :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards